VORES AKTIVITETER

Greve Frikirke tilbyder et rummeligt fællesskab til alle aldre og livssituationer.

​

Her kan du læse lidt mere om vores forskellige aktiviteter. Find den der passer bedst til dig og kom og blive en del af fællesskabet.

Børnekirke

Selvom man er lille, skal det stadig være sjovt at gå i kirke.  Børnene er med ved begyndelsen af gudstjenesten, hvor der ofte er en lille fortælling og børnesang. Men de kan sidde ved et bord og tegne samtidig, hvis nu det skulle blive lidt kedeligt.

​

Efter ca. en halv time, går børnene i børnekirke for at høre bibelhistorier, lege og være kreative.

​

Er man under to år, er der legetæppe bagerst i kirken, som kan bruges frit.

LEGEstue

Greve Frikirkes lejestue er for børn i alderen 0-6 år og deres forældre/bedsteforældre/onkel/moster eller anden voksen.

Vi mødes hver fredag kl. 9:30, og starter ud med at synge sammen og høre en bibelhistorie. Derefter vil der være fri leg.

Pris: 20 kr. pr familie

Medbring gerne madpakke. Vi sørger for kaffe, te og snacks.

FAMILIEBRUNCH

Familiebrunch er hyggetid sammen for forældre og børn. Ca. 5 lørdage årligt mødes vi til en lækker brunch, børnesange, bibelhistorier, forældre-forum, leg og bibelquiz.

​

Det koster 25 kr. pr. familie pr. gang og 100 kr. i årskontingent for børn, der deltager fast.

​

Kontakt: Sanne Bollerup, mobil 28778616, mail sab@nazarene.dk.

FÆLLESSKAB

Damemøde

Alle damer er hjertelig velkomne  Vi mødes ca. en gang hver tredje måned kirken, og medbringer som regel en ret mad til en fælles buffét-bord.

Formålet er hygge og fællesskab med gode snakke.

Kontakt: Tina Holm-Pedersen, mobil 29826011

FÆLLESSKAB

Café pusterummet

Et værested med hyggelig samvær, kaffe og brød, sang og samtale.

​

Tidspunkt: Kl. 11:00-13:00 de tre første tirsdage i hver måned.

Pris: 25 kr. om måneden.

Kontakt:

Rie Christoffersen, mobil 2684 8135

Maiken Andreasen, mobil 2341 0992

Netværksgrupper

Dinner Church

En mulighed for at nyde et aftensmåltid sammen med
en lille gruppe mennesker.
​

Vi synger et par sange og taler sammen om en tekst fra det Nye Testamente.

Tidspunkt: Udvalgte onsdage kl. 18:00-20:00

Pris: 25 kr.